vrijdag 14 juni 2013

Workshop bij Marjolijn

Gilda Baron  landschap quiltje
Marjolijn doet het eerst voor.

dan kan ik aan de slag
ik heb eerst het groen op de achtergrond gemaakt
textiel verf en met een sponsje opgebracht
daarna met bubbeltjes plastic de rondjes erop

even laten drogen
en dan met textiel stiften lijnen maken
denk om de richting van onder naar boven.

nog een ander kleurtje erbij

nu enkelen lijnen met borduur garen

rondjes geknipt en vast gezet
en nu bezig met frans knoopje

tot zover ben ik vanmorgen gekomen
nu moet hij nog af.....

2 opmerkingen:

  1. Was leuk he? Dat je met simpele materialen zoiets leuks kunt maken. Ik kijk al uit naar het uiteindelijk resultaat, Erika!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het je lukt om nog wat aan je werkje verder te gaan Erika, vervelend dat je weer wat ziek was.

    BeantwoordenVerwijderen