zondag 17 mei 2015

Verjaardagskadootje voor mijn Lief

wat wil je graag voor je verjaardag?
weet ik niet, ik hoef niks..........
tja wat moet je daarmee
dan staat er in de weekkrant een artikel , tijdens de opening van het nieuwe vaarseizoen  bij blauwe stad kun je een helikopter vlucht boeken.
tja en dat heeft mijn lief nog nooit gedaan.
Zus en ik wel, jaren terug in een ienie mini helikoptertje en wij vonden het toen heel bijzonder
dus gebeld en info gevraagd
en lief kreeg op z'n verjaardag in maart een kaart met een uitnodiging voor een vlucht
 en vandaag was het zover
 
de Helikopter ( Uit Lelystad)

 
3 piloten

 
Mijn lief voorin , naast de piloot
zus en ik achterin

 
 in de verte de Dollard

 
Nieuw Beerta

 
Koolzaad velden

 
Nieuweschans


 
Nieuweschans
 
Nieuweschans

 
we vliegen al weer iets lager voor de landing
 

                                                      en helaas zijn we al terug..
 
 
 

1 opmerking: