maandag 14 september 2015

dromen zijn bedrog




al sinds mijn 15 jaar droom ik van een dag zonder problemen,
 zonder buikpijn, zonder vermoeidheid.
toen ik 15 jaar was kreeg ik nl het kadootje, ziekte van crohn
en nu na al die jaren mag ik nog steeds genieten van deze ziekte.

na een zeer leuke zaterdag in Deventer, is al mijn energie op.
zaterdag avond zo moe.
zondag veel geslapen, en alles was zo vermoeiend. Lopen, Eten, rechtop zitten.
Gelukkig heeft mijn lief met de hond gelopen en gekookt.
( hij riep ook: je mag niet meer weg/ uit, als je zo kapot bent van een dagje weg.)
maar dat is altijd de keuze die je moet maken.
hoeveel heb ik er voor over.....
wat doet het met mijn lijf.
en deze keer dus veel.
dus nu maar een paar dagen langzaam aan, en rustig thuis zijn.
en hopen dat mijn energie level  snel weer een beetje stijgt.

want mijn hoofd zit vol ideeen, maar dat lijf....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten