zondag 14 mei 2017

texel

donderdag 11 zijn we vertrokken en vandaag zondag 14-5-17 weer thuis gekomen
camping robbenjager Texel
 heerlijk in de duinen direct aan zee


1 ste avond gegeten in het restaurant van de Robben Jager
mijn lief snitzel van het huis, en ik kip sate
2de dag zelf gekookt en derde dag eten van Showat laten bezorgen mixed grill
heerlijk gegeten dus...
 
 tijdens onze wandelingen op het strand kwamen we ook strandhuisjes tegen,
  mooi idee om dit in een quilt te verwerken


                                                     de vingerhoedjes waren mee,
                                          en ik heb heel veel vingerhoedjes genaaid

 
 tijdens een van onze wandelingen op het strand kwamen we enkele krabben tegen
en ik liep nog wel op blote voeten brrrr

 
deze krab ging zelfs helemaal omhoog staan als je te dichtbij kwam

 
zie ik dubbel
ineens waren het er 3
2 duitse newfy's kwamen even hallo zeggen
 zwarte10 jaar en  bruine 6 jaar

 
elke dag heerlijke strand wandelingen en zwem partijen




 
prachtige zonsondergang gezien





en heel toepasselijk een vuurtoren in mijn vingerhoedjes quilt genaaid.

 
lekker uitgewaaid en genoten
Texel 2017
 

2 opmerkingen:

  1. Ik kan zien dat jullie heerlijke dagen hebben gehad. Prachtige foto's. Nu maar nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk is dat toch altijd weer om op een eiland te zijn, bedankt voor de mooie foto's, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen