zaterdag 30 september 2017

welkoop

woef ,
vrouwtje zei , kom we gaan iets leuks doen.
riem om en in de auto
nou dat laat ik me niet 2 x zeggen , want ik ben wel in voor iets leuks
baas gaat ook mee en we rijden naar de  winkels ,
he hier iets leuks doen ,volgens mij is vrouwtje in de war
meestal als ze dit zegt gaan we naar het bos of zwemmen
en nu moet ik mee in een winkel
de mensen in de winkel kijken naar me en vragen aan baas hoe zwaar ik ben en welk ras
vrouwtje zegt kom maar
hier moet je zijn
en ik kijk en wat zie ik
een gedekte tafel

ik mag vrouwtje en van het winkel personeel een bordje uitkiezen en helemaal leeg eten

 
nou dat laat ik me geen 2 x zeggen
ik vind niet alles even lekker maar er is keus genoeg
dan komt de chef van de winkel ook nog even
en die zegt dat ik niet met mes en vork eet
nou baas pakt vork en ik eet daar de brokjes wel vanaf als ze dat liever hebben..
geen probleem

 
zo wil ik wel vaker met baas en vrouwtje winkelen

 
woef woef
dank je wel welkoop winschoten
( dierendag aktie)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten