woensdag 6 december 2017

bee

bee
 
2 droomdekens van Francisca
 


ik had mijn BOM van Els Fetereis  ( Bobbin) Meegenomen om aan de Bee groep te laten zien
Mijn moeder had haar Bom quilt ook af
en het was leuk om ze zo naast elkaar te zien
links die van mij. rechts die van mijn moeder
 
 
lqol van Marloes

 
Hanneke was zeer creatief geweest en had deze Rudolf gemaakt

 
en ook dit prachtig gehaakte Kerststal is van Hanneke
de ezel en het 2 de schaap komen nog tzt'daar word nog druk aan gewerkt.

 
dit lief quiltje is van onze gast vrouw Siny

 
Siny had voor haar kleinkinderen deze spijker,- zakken,- memo ,-prikbord
kortom Multi functioneel opberg wandkleed gemaakt
deze met rose voor haar kleindochter

 
en deze stoere met allerlei oude spijkerbroek labels voor de kleinzoon


1 opmerking: