maandag 16 april 2018

art specially Nijkerk deel 2

bij de de-stempelwinkel. hebben we een  ook een workshop gevolgd
een vierkantje waarop een klei laagje zit bestempelen en dan later met een chirurgen mesje de inkt weg krassen zodat je weer witte stukjes in je werk krijgt.
we vonden dit een hele leuke techniek
 




ze hadden ook prachtige stempels

 
bij de scrapsisters./ hebben we stempels van het merk catonappletree uitgeprobeerd
wat een leuke stempels
het hele assortiment vind je hier catsonappletrees.de


 
we mochten een kaart en een tag maken
dit zijn de mijne geworden

 
de workshop van Marlene stond wel heel hoog op mijn verlanglijstje
het was heel moeilijk om daar een plekje te bemachtigen
helaas lukte het mij wel maar mijn zus niet
Marlene verteld eerst iets over haar nieuwe lijn die medio mei uitkomt
een art journal , nieuwe stempels en art foamies

 
en dan gaan we aan de slag met een van de nieuwe stempels
een vrolijke dame , het is een set van 4
en de tags in XXL formaat



 
en als laatste doen we , na een heel leuk gesprek met Pascale tichelaar te hebben gehad een workshop mandela's en dromenvangers bij


 
nu volgen nog enkele sfeer foto's van de beurs




 
bij .posthumuswinkel mooie houten stempels
en heel veel keus in embossing poeders



 
mijn gemaakte workshops

 
mijn buit van de beurs

 
mijn zus en ik hebben genoten van de beurs, de mensen, de workshops
volgend jaar gaan we zeker weer kijken, workshoppen en kopen.
( snap nu waarom iedereen op Facebook het had over zegelboekjes en lege flessen bonnen sparen :-)
 
****

1 opmerking:

  1. Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Extremely helpful information particularly the last part :) I care for such information much.
    I was looking for this certain info for a long time.
    Thank you and best of luck.

    BeantwoordenVerwijderen