maandag 14 mei 2018

Quiltfestival Luxemburg deel 8 Lellingen

in de kunst galerie in Lellingen
exposeert Ineke van Unen
 





 
inmiddels is het al middag en besluit ik  terug te gaan naar de bus
mijn lief en onze Newfy wachten immers op mij.
ik heb genoten van Wilwiltz en Lellingen
in Pitsch  zijn er op  3 locaties nog tentoonstellingen
en een grote tent met winkeltjes
en in Enscherange  op 3 locaties ook nog tentoonstellingen
natuurlijk hadden we daar ook nog kunnen gaan kijken
maar ben al blij dat ik dit gezien heb
heb zoveel ideeen opgedaan en leuke mensen ontmoet.
dus  gaan we  nu samen iets leuks doen, met ons 3
we rijden een stukje door de bergen

 
komen een stuwdam tegen

 
en uiteindelijk komen we bij Esch-sur-Sûre

 
we moeten eerst even wachten want er komt een behoorlijke groep wielrenners voorbij
het is een wedstrijd begeleid met politie en auto's


 
en dan komen we bij de camping
onze newfy kan lekker zwemmen
helaas is er bij de camping een weg die behoorlijk veel geluids overlast veroorzaakt
dus besluiten we  maar 1 nacht  blijven en gaan morgen weer verder




Geen opmerkingen:

Een reactie posten