vrijdag 27 juli 2018

creatief centrum inside out

vandaag vertrokken richting Zwolle
Bij https://www.creatiefcoaching.nl/
de

Free your Mind

Acryl mixed media workshop met super resultaat!
Je maakt een groot kunstwerk met acrylverf d.m.v. vele technieken; schrapen, kwakken, druipen, marmeren, etc. Je gebruikt spraycans, mallen en sjablonen, en meer! 

 
na uitleg en kiezen van onze canvas beginnen we
we gaan naar de boomgaard daar is schaduw dat moet ook wel want het is bloedheet
 
 
Pascale doet voor wat de bedoeling is
lekker spetteren met verf
Loslaten

 
Mijn zus in actie

 
en dan een actie foto van mijzelf
loslaten en veel kleur gebruiken blijf ik moeilijk vinden
dus ga ik toch voor tinten uit dezelfde groep
blauw  en groen

 
 
welke vorm zit erin en breng die naar voren
Jeetje wat een moeilijke vraag
een waterval , bos , bloem
 
 
 
ik zie alleen een centrum
en beluit een bloem te maken
mijn zus ziet een rubensvrouw of een hart
Het Hart wint

 
De lunch
en ondertussen drogen onze canvassen in de tuin

 
na het marmeren
 
 
de fijne accenten aanbrengen
 
 
sjablonen, teksten, dikke verf

 
Het eindresultaat van mijn dag Loslaten en Free your mind


 
Het Hart van mijn Zus

 
groeps foto





2 opmerkingen: