donderdag 31 januari 2019

mixed media

donderdag avond 24 januari
was het al weer tijd om een bladzijde in ons art joural
bij Willy Duit te maken
 
Willy had een hele mooie pagina gemaakt met 2  stempels
de pagina is heel leuk maar niet zo mijn ding , dus mocht ik van Willy in de kast kijken
naar de andere stempels of ik iets vond wat ik wel bij me vond passen.
en zo kwam ik op de stempel van Art Journey .key-to-your-heart
 
 
ik heb dus op hetzelfde papier soort  ( Kraft papier )
met gesso en inkt gewerkt als de anderen in de groep alleen de stempels aangepast


 
en uit eindelijk zeer tevreden over het resultaat


 de 2 de pagina is op heel glad papier
de stempels zijn hierop veel duidelijker
maar de kans dat je stempel verschuift is ook sneller aanwezig
leuk om het verschil in papier soort en stempels zo uit te proberen
hier ook weer met inkt en stencils gewerkt
en een steam punk stempel uit de colletie van Art journey gebruikt





boven van de juf onder mijn pagina


 
het was weer een gezellige avond  op naar de volgende
 
X
 
 

1 opmerking:

  1. Prachtige resultaten Erika en wat een geweldige foto's van jullie fluffie hond :) Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen