donderdag 2 mei 2019

quiltmania Sewing Sister Amersfoort

vanmorgen vroeg vertrokken richting Amersfoort
In de Joriskerk is een quiltexpositie
The Secret  Sister Sewinghood bestaande uit Di Hall Ford, Petra Prins hebben quilten in de Kerk hangen.
Ook zijn er prachtige quilts van Susan Smith te bewonderen, je kunt zelfs een masterclass volgen.





Mary Annings Sea shells van Di ford
 




ook in de aanwezige winkeltjes vind je prachtige quilts


 
Cécile Franconie heeft deze prachtige quilts gemaakt



kijk eens hoe klein de Hexagonns zijn
 



 
The Garden of Ederveen Susan Smith
deze vond ik zo mooi dat ik de template mal heb gekocht
nu nog een beetje tijd vinden ...
 



smorgens was het nog niet zo druk we hadden alle tijd om te genieten van alle mooie quilts


 
Charles Edouard de Broin had enkele quilts uit zijn prive verzameling beschikbaar gesteld
heel bijzonder om te zien

 
  over de kerk banken lag deze mooie quilt







even pauze en een bakkie koffie
 
 
we hebben genoten van deze mooie expositie
 


5 opmerkingen:

  1. Gisteren geweest en ook ik heb genoten van alle prachtige quilts!!! Je hebt mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. marga Holla van Gerven5 mei 2019 om 11:50

    hoi, ik wilde je vragen waar je de template mal hebt gekocht voor de garden at ederveen, alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marga Holla van Gerven5 mei 2019 om 11:50

    hoi, ik wilde je vragen waar je de template mal hebt gekocht voor de garden of ederveen, hij lijkt me zo mooi, alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen