zaterdag 19 maart 2016

t was me het weekje wel

dinsdagavond zo ziek geweest dat de doktersdienst moest komen en met morfine en pipram de nacht doorgebracht
zelfs de volgende dag ( woensdag) nog de dokter gezien en extra medicijnen gekregen,
 en dat kon ik nu echt  niet gebruiken
had woensdag middag met Marjolijn gepland om lekker  bezig te zijn met onze hobby's,
 dat kon niet doorgaan, fit was ik woensdag nog verre van,
ben m'n bed nog niet eens uitgeweest.

 én dan de belangrijkste vraag die deze week door mijn  hoofd speelde,
zou ik weer oke zijn voor  vandaag, zaterdag?
wat is er dan zo belangrijk vandaag?
nou we konden nl onze bus ophalen
gelukkig hebben we hulp gekregen van mijn zus , ze bood aan om terug te rijden.
want we moesten wel weer een stukje rijden

 
we moesten weer voorbij deze 5

 
en langs schiphol


 
de eerste kilometers in onze bus



 
ons auto's
Heerlijk in Convoy gereden op de weg

 
thuis natuurlijk inspectie


 
baas ik kan haast niet naar buiten kijken
help

 
onze newfy . lijkt een klein hondje bij de bus

 
hoe ik me nu voel?
 ik ben kapot , moe, emotioneel
maar  ik ben blij dat we de bus thuis hebben
nu nog een Naam voor de bus bedenken
zus en ik vinden Duck wel leuk,
 
 
***
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten