zondag 20 mei 2018

magisch doosje workshop Willy Duit

zaterdag 20 mei 2017 heb ik weer  een workshop gevolgd bij Willy Duit
Het Magich doosje
 
Het voorbeeld is gemaakt met stempel Freya
 
het doosje kan aan 2 kanten open
hier 2 vakjes

 
en open aan de andere kant 1 vakje


 
we moeten helemaal bij het begin beginnen
en het doosje zelf in elkaar zetten
stevig karton met houtlijm

 
de deksel word geplakt


 
en met structuur voorzien

 
we zijn vandaag een grote groep 7 personen waaronder zelfs een meneer
Achim uit Duitsland


 
en een bekende  Linda van een  vorige keer workshop
flutterboekje


 
terug naar het doosje
met distress inkten worden er kleuren gegeven aan het doosje
ik heb voor een lily stempel gekozen.
die vind ik mooier dan de Freya stempel
 


 
deksel klaar
doosje geverfd
alle delen kunnen in elkaar gezet worden


 
helaas moesten er enkele mensen eerder weg
en heb ik niet alle doosjes op de foto kunnen zetten
maar deze 4  doosjes wel

 
het tuinhuisje waar de workshop in gegeven word na een workshop
n bende :-)

 
mijn magisch doosje
ik vond het een zeer leuke workshop
en heb enorm genoten
dank je Willy !!!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd. Doet me denken aan vroeger. Toen maakten we van die magische mapjes. Kon je geld laten verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doosje is prachtig geworden Erika, leuk dat je er weer was!!

    BeantwoordenVerwijderen