donderdag 16 augustus 2018

Bee

woensdag was de bee bij mij thuis
een van de bee meisjes vroeg mij of ik de techniek van the cathedraal window wilde uitleggen
dus had ik een klein workshopje voor  vandaag gepland
 
 
maar eerst liet Marloes nog dit leuk toilettasje zien dat ze had gemaakt van een Max stofje
is het geen schatje?


 
dit was mijn voorbeeld

 
Hennie had mooie plaatjes voor in de vierkantjes meegenomen


Hanneke ging voor stipjes

 
en Marloes had een vrolijk vlinder stofje


 1 van de dames deed niet mee aan de mini workshopje en maakte een blok voor de droomdekentjes
en Siny en Elizabeth waren afwezig

 
we hebben veel gelachen, maar zijn tot de conclusie gekomen, dat deze techniek geen favoriette techniek word van de bee groep.
 
:-)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten