dinsdag 7 april 2020

Corona Crisis

 
Vrouwtje doet raar
ze zegt er is een virus dat mensen zeer ziek maakt
Corona heet het
ik weet niet wat dat is
ik weet wel dat vrouwtje een beetje bang was
ze behoort tot de risico groep zegt ze
dus ben ik extra lief voor haar!
 
vrouwtje had het ook over hamsteren , ik dacht toen. dat ik een vriendje kreeg
maar het blijkt dat mensen dat doen in winkels
vrouwtje ging met baasje winkelen en ze kwamen met andere eten terug ,
als wat ze anders altijd kopen
alles was op, zei vrouwtje
ik wilde vrouwtje een paar van mijn brokjes geven maar dat wilde ze niet.
baasje ook niet.
naast eten was ook wc papier op
vrouwtje maakte mij de redder in Nood bij Nood
vrouwtje moet niet zo raar doen vind ik.
 

 
 
 
er staan ook 2 beertjes  bij ons voor het raam
ik mag er van vrouwtje niet mee spelen
ze zijn voor de berenjacht
vrouwtje en ik zijn ook al op jacht geweest
ik vind het maar een spannende tijd
ik mag even niet naar plekken waar veel mensen zijn
we moeten even niet onder de mensen zegt vrouwtje
dit vind ik niet zo leuk want mensen zijn leuk en gezellig
ik hoop dat dit virus gedoe snel overgaat
en dat iedereen gezond blijft.
 
 

                                                     
                                                                    *****



Geen opmerkingen:

Een reactie posten