maandag 13 juli 2020

familie

 
Primma Donna lingerie
 
je kon meedoen met een actie wie is je Hero
ik dacht doe eens een gok en nomineerde mijn zus
 
en ja hoor blijkt dat ik gewonnen heb
 
je moest dus een omschrijving invullen waarom een bepaalde persoon voor jou een Hero is.
 
 
 
Thank you, heroes

 
 
JOUW VERHAAL:
Naast haar werk wat ze de hele tijd is blijven doen in deze Corona periode, heeft ze ons ( mijn vriend en mij) vanaf vorig jaar mei (2019) Geholpen bij de verbouwing van ons huis. Onze moeder is in mei 2019 overleden en mijn vriend en ik gaan in mijn ouderlijk huis wonen. Elk weekend is mijn zus present en helpt ons. Vorig week heeft ze een wortelknanaalbehandeling gehad bij de kaakchirurg en toch blijven helpen. Mijn zus draagt alleen ( net als ikzelf trouwens ) prima Donna Bh’s .Haar maat is 80 J . Idd een flinke maat.
 
PrimaDonna Swimwear
 
 
 
 
Hallo Erika,
Het mooie verhaal over jouw heldin heeft ons diep geraakt, en jouw hero vertegenwoordigt helemaal waar PrimaDonna voor staat. Daarom willen we haar een nieuw swimwearsetje geven!
We hopen dat ons setje haar zal vergezellen op al haar zomerse avonturen, thuis of elders!

Veel liefs,

PrimaDonna
 
 
 
deze badpak heeft ze uitgezocht
 
dankjewel Primma Donna
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten