donderdag 17 februari 2022

Puppy streken


Vrouwtje wat doe je toch de hele tijd met die lapjes.
Ik ga dat maar even onderzoeken .
Lekker op de bank.
Neem die lappendeken wel mee.
 Hé Ik snap niet waarom ik dat dat niet mag en de lappendeken weer terug moet geven
Kon er zo lekker op sabbelen.


En dan zegt ze , kom we gaan iets leuks doen
Lekker uitwaaien in de storm
We gaan met de auto
Dit vind ik altijd erg leuk
Als we op de plaats van bestemming komen weet ik waar we zijn
Ik kom hier wel vaker
Maar het waait nu wel heel erg
Vrouwtje zegt het stormt
Wat dat nu weer is.?
Ik voel alleen heel veel wind , mijn vacht waait alle kanten op.
De boei staat helemaal scheef.


Ik waai bijna van de dijk af
En m’n vrouwtje ook



De kiekkaaste staat onder water



En dan gaan we weer met de auto naar huis.
Ik weet niet wat vrouwtje gaat doen maar ik ga eerst even slapen.
Je word moe van de storm
Tot later Fender.🐾🐾

 

2 opmerkingen: