donderdag 21 juli 2022

Workshop

 Woensdag middag 32 graden en wat ga je dan doen ?

Juist een workshop volgen bij Willy.

https://www.bewustengewoondoen.nl/agenda.html

de deuren van het atelier van Willy staan uitnodigend open

af en toe waait het een beetje naar binnen, dat mag best met deze hitte


dit is het boekje wat ik  gaan maken
er word door 3 andere dames een ander boekje gemaakt ,
 die heb ik al een keertje gemaakt bij Willy.

samen met mijn buurvrouw maak ik dus het natuurboekje



het is een kaftje van een sauzen doosje
beplakt met patroonpapier


de mooie art specially stempels erop stempelen




met thee en koffie bruin tinten aanbrengen


gaatjes maken voor de bladzijdes aan de binnenkant van het boekje


en hier het resultaat
rechts die van mij
de andere boekje is gemaakt door Monique 
zij heeft ook een blog


helaas geen foto van de boekjes van de andere dames.
was weer een gezellige creatieve middag ondanks dat het zo warm was.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten