zaterdag 21 januari 2023

UMCG

Tja zo ga je zaterdag voor je plezier naar Groningen en zo ben je er de volgende dag voor minder leuke dingen 

Van zaterdag op zondag nacht goed ziek geworden , met als resultaat zondagmiddag met ambulance overgebracht naar 

 UMCG Spoed

( 19 dec 2022 is de nieuwe spoed afdeling in gebruik genomen , tja dat moet je een keer bekijken toch ☺️)




Na 5 uur op de spoed te hebben gelegen eindelijk een plekje op de MDL afdeling
Verdacht op Noro virus en in Combi met mijn Crohn ,  resultaat dus echt goed ziek.
Ik lig dus in Isolatie op een 1 persoons kamer .
Mijn lief word thuis ook nog ziek , van maandag op dinsdag nacht
Dus het gaat fraai.


Gelukkig is de verzorging in het UMCG goed en knap ik elke dag weer op.
Mede dankzij het infuus en de nodige medicatie.
Kan vrij  snel weer lopen , wel eerst met krukken 
( door spierkrampen kon ik niet meer op m’n benen staan )


Mijn uitzicht 
Niet echt spectaculair zoals je ziet,
Gelukkig had ik een leesboek en m’n iPad en oplader bij me. ( heel belangrijk oplader)

  

En dan is het zover 
Ik mag weer naar huis vrijdag 20 januari komt m’n zus me ophalen
M’n lief is nog niet zover dat hij kan autorijden.



Dus dag bed


Bij de liften zien we de Ole grieze.


En het forum 


En dan richting uitgang 


En lekker naar huis.




1 opmerking:

  1. Wat Janet om zo stad te moeten bezoeken, gelukkig werd je goed verzorgd, thuis is toch het fijnst. Beterschap voor jou en je man.

    BeantwoordenVerwijderen