maandag 21 augustus 2023

Mini. Vakantie

Vrijdag moest ik in de grote bus 
We gingen naar een camping zei vrouwtje
Tja , wat dat nu weer is ik weet het nog niet , ik moet elke dag iets leren zegt vrouwtje , dus wacht ik maar geduldig af wat er gaat komen.
We kwamen aan bij een boerderij , ik kreeg allerlei geurtjes  in m’n kleine neusje  .
De geur van paarden kende ik al , maar dit waren geen paarden , maar koeien , Schotse hooglanders ,  zei vrouwtje
En ik moest maar niet te dichtbij komen , iets met hoorns en schrikdraad…


De bus kreeg een plekje
En baasje moest van vrouwtje de tarp opzetten voor schaduw 
Dat was wel een goed idee want het was erg warm


Maar er was nog een verassing 
Een hele grote vijver


En daar mocht ik lekkeren zwemmen , vrouwtje en baasje zwemmenden lekker mee



En er waren hele grote vissen , die erg dichtbij kwamen .
Ik was er helemaal niet bang voor.





Ik heb de buren goed in de gaten gehouden , er waren ook nog meer hondjes op de camping
Ik heb met heel veel hondjes kennis gemaakt , en even gespeeld .


Savonds zijn we nog even naar het bos gegaan, 
Jeetje wat een geurtjes waren hier, ik heb lekker gesnuffeld 




Baasje was niet zo blij toen ik een kuil probeerde te graven bij de bus 


Op het toilet gebouw waar ik niet in mocht , 
Hangt  een leuke quilt
Dat quilten doet vrouwtje ook,  dus die was daarover heel blij



Maar het camping leven is ook vermoeiend 
Dus slaap ik gewoon lekker onder de bus , nu kan het nog zegt vrouwtje, straks ben je te groot
Wat ze daar  nu weer mee bedoelt ???



Groetjes van Bram de camping hond 






 

1 opmerking: