donderdag 16 november 2023

Quiltmania

 Quiltmania


Ooit vroeg Jantje Kupers aan mij, zou je mee willen werken aan een boek over oud Beddengoed ( 2015 ) Ik vond dat een leuk idee, en 3 van mijn quilt’s waren te zien op diverse exposities over oud beddengoed. Ook de beddengoed quilts van mijn lieve mama ✨🖤 staan in dit boek.

Dat boek van Jantje was dus een enorm succes en raakte snel uitverkocht.

En omdat er nog zoveel vraag naar is en Jantje een expositie heeft gehad in frankrijk  dit jaar in Saint Marie aux mines , kwam Quiltmania op het idee om het boek opnieuw uit te brengen .

Het  oude boek aangevuld met nieuwe quilts van Jantje en enkele patronen .

En zo sta ik en mijn lieve mama 🖤✨in de Quiltmania, wie had dat ooit gedacht.


Het is een prachtig boek geworden 272 bladzijden en in 3 talen, 🇳🇱 , 🇫🇷, 🇬🇧.









 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten