donderdag 10 oktober 2024

bos wandeling

 Baasje is met de camper een weekendje weg naar het dubbellucht weekend, 4,5,6 okt naar Vessem 



Ik moet dus goed op vrouwtje passen 

Samen met m’n tante en m’n vrouwtje maak ik een lange wandeling in het bos


Beetje doorlopen dames .


Snap nou echt niet waarom vrouwtje zo hard begint te roepen , 
Niet door de plassen !!!
Zo’n modderbad , daar knap je toch lekker van op.
En het ruikt ook nog heerlijk…


De volgende dag ga ik met vrouwtje lekker fietsen 
En ik mag zelfs even zwemmen



Thuis kijk ik vaak even over het hek of baasje er al weer aankomt.


Vrouwtje zegt,  ik moet er netjes uitzien als baasje vandaag (zondag )
Weer thuiskomt , dus moet ik op de Trimtafel en krijg ik een lekkere borstel beurt



Zo blij,  baasje is weer thuis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten