dinsdag 22 juni 2021

Fiets

Dit was mijn fiets
Waar ik mooie fiets tochtjes op heb gemaakt in binnen en buitenland.
Maar ik merkte dat mijn gezondheid mij soms in de steek liet
En na een fiets tochtje ik zeer vermoeid was.
Dat wilde ik niet langer 

Fiets van mijn lief 


Dus een afspraak gemaakt in het gazelle experience centrum in Groningen.
Hier kun je vrijblijvend allerlei modellen van het Merk Gazelle uitproberen.
En krijg je advies over welke fiets het beste bij je past.




En zo kwamen we bij de Gazelle oranje C8 HMb uit.
Het was even zoeken waar de fietsen nog verkrijgbaar waren 
Want wachttijden tot in het volgend jaar is heel gewoon.
Dus hebben we bij 2 verschillende  fietsen winkels , onze fietsen uiteindelijk kunnen kopen.





Op naar veilige kilometers fiets plezier 🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲




 





3 opmerkingen:

  1. Mooie fietsen! Heb dezelfde, alleen in een andere kleur. Voordat ik ziek werd, ging het prima op een gewone fiets, maar daarna had ik ook moeite. Nu is zelfs tegenwind geen probleem. Veel fietsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet van een gazelle experience centrum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 2022 opent er zelfs een in Dieren, dat is bij de fabriek en dicht bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen