vrijdag 30 augustus 2024

Umcg

 Vanmorgen controle Umcg








Mijn Mdl arts die ik al sinds 1995 ken , diepte en hoogte punten samen meegemaakt,

En waar ik dus een goed contact mee heb ( , we hebben samen colleges geven voor studenten .)

Gaat met pensioen , vanmorgen moest ik nog een keer naar het spreekuur

Na alle formaliteiten omtrent m’n ziekte ( Crohn )

Het persoonlijke gesprek .

Ik had voor Hendrik  van Dullemen  een quiltje gemaakt. 9 Wc rollen paperpiercing.

Leek me wel toepasselijk voor een MDL Arts.

Hij was er erg blij mee,  wat een werk , was z’n reactie. Wat mooi.




Nu maar hopen dat ik met m’n nieuwe arts ook een goede band kan opbouwen.


1 opmerking:

  1. Wat een enige quilt. Leuk dat het gewaardeerd werd. Maar jammer dat zo’n fijne arts met pensioen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen