vrijdag 5 april 2013

Newfy wassen

Gisteren heb ik Bo gewassen.
moet zeggen het is een hele klus ,in het oude huis kon het gemakkelijk in het schuurtje. maar ja nu hebben we geen schuurtje meer.
Dus moeten we een andere oplossing vinden . wij hebben zelf een open trap , dat is niet te doen met een hond op een open trap op weg  naar de douche.
Dus bellen we  mams op en vragen lief mag Bo onder de douche???????
 en idd Bo mag van haar weer onder de douche, ( hebben we ook al een keertje eerder gedaan.)
Maar meneer de Newfy was dat nog niet vergeten, hij vind het heerlijk als we naar mama gaan,  hij logeerd ook graag een nachtje bij haar en is lief voor mams.
Maar toen ik hem de trap op wilde doen, tjonge jonge een zoutzak had ik nog makkelijker boven gekregen.
Meneer liet duidelijk weten, ik weet wat er gaat gebeuren en dat vind ik niet fijn, dus ik werk lekker niet mee.
Maar de aanhouder wint dus missie geslaagd. Bo boven gewassen en lekker schoon gekregen.
Maar tijdens het wassen merkte ik dat op de oude onstekings plek op z'n achterste  weer een bobbel zat.
nu moest ik nog bij de dierenarts langs om Bo z'n medicijnen te halen dus direct even met de dierenarts overlegd.
Helaas zaten ze die dag  enorm vol met de agenda , ik kon alleen nog als laatste.
dus besloten om vandaag maar een bezoekje aan de dierenarts te brengen.
8.45 zaten we te wachten in de wachtruimte. Er was een spoedgeval een hondje had paaseieren gegeten en was is zorg wekkende toestand binnengebracht. dus voor de dierenarts alle hends aan dek, ik hoop dat het hondje het overleefd.............. chocolade is als gif voor honden.
De dierenarts heeft Bo weer injecties gegeven en medicijnen mee voor weekend, na weekend moet hij terug.
uit de bobbel kwam pus , bloed en andere rotzooi, nadat de dierenarts het mes erin had gezet.
Gelukkig is Bo niet ziek, hij loopt alleen beetje raar.


Ook nog leuk nieuw hoor!!!!!
met de post kwam deze envelop , 4 stofjes voor mijn koningsblok.
vind ze erg leuk........... kan ook niet anders blauw , ecru ...........

morgen cursus Cordi atelier groningen daarover morgen meer.............

1 opmerking:

  1. Ach arme Bo. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. En alweer cursus? Je bent flink bezig de laatste tijd. Jammer dat ik nog niks heb gezien. Wat gaat het morgen worden?
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen