zaterdag 6 juli 2013

wat een week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maandag beetje moe van het weekend. Logisch..........
maandag avond zo ziek als een hond..
Misselijk , spugen , diaree.  Crohn???? buikgriep??
dinsdagmorgen mijn Lief ziek ,hetzelfde als ik...
toch iets verkeerds gegeten???
Lief gaat wel aan het werk, hij heeft examen , in Hoogeveen..
ik draai me weer om in bed. voel me slapjes en moe.
woensdag morgen 6 uur ik schreeuw het uit van de pijn.
mijn been, kramp in mijn kuit.
dokter erbij.. tja vocht tekort, b12 tekort, gewoon kramp..
bloedprikken dus maar.
aangezien ik niet kan lopen op mijn been, durf hem niet te strekken, komen ze donderdag morgen langs.
uitslag vrijdag middag.
bloed is op sommige waarden afwijkend.
blijven drinken en maandag maar weer bellen is advies............grrrrrrr
nu vandaag zaterdag kan ik mijn voet weer recht neerzetten.
pijn is er nog steeds..gelukkig wel minder en word ook elke dag beter........

1 opmerking:

  1. Oef....dat valt niet mee, hopen dat het snel wegtrekt met het warme weer. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen