dinsdag 17 september 2013

ufo's


mijn quiltdipje is nog niet helemaal weg, ik heb denk ik, teveel projecten lopen die net niet allemaal af zijn......... UFO's dus.
Het lijstje is wel erg lang, wist echt niet dat het zoveel waren ;-)
De Ohio blok , een quilt op de foto hierboven mist nog een paar blokken, dan moeten de banen nog aan elkaar en kan het pitten beginnen. Op dit moment heb ik niks te pitten en dat mis ik s Avonds als ik op de bank zit.
dus werk ik maar hard door om de ohio blokken in elkaar te krijgen..
of  zal ik toch verder gaan met de
RR verkeersborden, Golden album quilt, Oud beddengoed, Stitchery blauw, cirkelquilt, Berlijn kerst quilt, Hertjes winter quilt, Pave zwart wit blokken, Stitchery Bless Home, rood wit blokjes met harten, Wedding ring, 9 patch blokjes van 1 cm in zwart wit.........,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten