donderdag 24 oktober 2013

Newfy in het zwembad



 
baas is druk bezig waarmee? ik zou niet weten , t is rond er moet lucht in geblazen worden, ik ga maar zitten kijken en wachten....

 
he dat is gek , zou het een nieuwe waterbak zijn, vind het wel een beetje  overdreven groot hoor!!!!!!!!

 
Baasjes noemen het blauwe geval een zwembad. ik ben er maar ingekropen en mijn pootjes worden steeds natter... maar ik vind het toch leuk....


 
uit die slang komt maar steeds meer water, ik heb geprobeerd het op te drenken,
 maar ben daar mee gestopt.
baasjes zeggen dat ik moet wennen aan water.
 zodat ik later ,als ik groot ben met hun kan zwemmen.
ik zie dan  wel wat dat zwemmen is ,want dat woord ken ik nog niet,
  maar als het net zo leuk is ,als dit water in het blauwe zwembadje, dan vind ik zwemmen misschien ook wel leuk.....
woef.. Woef...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten