zaterdag 15 februari 2014

Handwerk dagen Zwolle 15-2-14



Vandaag een dagje met mam op stap
doel de handwerkbeurs in Zwolle



Op een van de pleintjes waar workshops worden gegeven, was het toen we smorgens kwamen nog niet zo druk. Smiddags waren alle stoelen bezet en iedereen lekker bezig.


klik  Jacqueline de Jonge demonstreerde haar puntjes.
Prachtige quilts........


            Een Dear Jane is frisse mooie kleuren, ik moet toch maar eens een keertje beginnen met mijn Dear Jane.


Hier mijn bestelling opgehaald. Het stond netjes klaar voor me.
Stof tot verven . zoveel mooie spulletjes in deze winkel zucht........
klik



Bij Mijn -Eigen ook mijn portemenee omgekeerd.................
 klik



Stand van het Quiltersgilde


 Nog heel even in getwijfeld om deze workshop te volgen, vilten met gaten..........
maar toch niet gedaan, wel een mat gekocht.


Demonstratie punchen Jamone
Leuke machine,............bijzonder effect



demonstratie Staphorster stip werk



Bij deze dame kon je allerlei vragen stellen  over breien en haken.



2 opmerkingen:

  1. Was weer heerlijk he? Ik was er donderdag. Ik heb wat wolletjes en kleine dingen gekocht. Ook een kleine bestelling bij STV opgehaald en met een grote boog om Mijn-Eigen gelopen. Heb jij verder nog leuke dingen gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja , heb leuke artikelen gekocht, zal straks even een foto plaatsen, kun je zien waarmee ik thuis ben gekomen. ( niet alles staat op de foto, heb ook nog een heatgun) Vond het heerlijk om op een beurs rond te snuffelen.
    en nieuwe technieken zoals het up wolfing bij het vilten, tegen te komen. mijn eigen en stof tot verven, grrr dat zijn zulke verleidelijke winkels...

    BeantwoordenVerwijderen