vrijdag 16 mei 2014

mini vakantie, Quiltwinkels, stofjes enz

Mams was in April jarig, . Mijn zus en ik hebben een hotel geboekt , programma uit gestippeld en alsublieft een mooi verjaardags kado.....
We vertrokken om 8 uur smorgens.
 mijn lief naar het werk en ik met een auto vol mensen  en een hond ( Bjorre)  richting Hall bij Eerbeek
daar is de quilt winkel van Bep klik
We kwamen ogen tekort, dit is leuk, nee deze quilt, dit beertje, dat stofje.
Mogen we de hele winkel mee??




wat een heerlijke winkel is dit




Bep had speciaal voor ons geopend , Lief he' .
 We kwamen nl op een dag dat de winkel normaal gesloten was.
maar dit was geen probleem, we konden rustig rond kijken.



samen kijken naar een prachtige Hexagon quilt.
ik zou zo we willen beginnen met zo'n Hexagon quilt.

Is dit geen lief quiltje !!!
mooie stitcheries ook, leuk vakantie werkje........


met een tas vol leuke stofjes, boek en beertje,
gaan we verder

 korte stop  in de bossen,  onze Newfy moest even plassen en lopen. en vooral snuffelen..........


Op naar de volgende winkel in Huissen quiltwinkel -  hobbyhoekje




Nee, we hebben het varkentje niet meegenomen, maar wat is die leuk !!!


terrassje in Nijmegen , onze newfy lag lekker onder de tafel.



de Waal brug bij Nijmegen


...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten