donderdag 25 december 2014

Kerst ruil

 
In het rode pakje zitten mijn kerstruil kadootjes

 
spannend hoor!!!


 
K=Kaars

 
E = Gehaakte Engel
Bedel engel


 
R = ruitjes stof
label

 
S = Spelden kussen
Stofje

 
T = Thee blik met thee
tas patroon
 
 
 en een lieve kaart met Siggy
Dank je wel Maaike klik voor dit zeer mooie pakket wat ik van je mocht ontvangen
ben er erg blij mee
 
Ik vond het zeer leuk om mee te doen en wil dan ook Jeanneke Klik bedanken dat ik mee mocht doen.
 
Ik weet dat we pas 2 de Kerstdag mogen laten zien wat we gekregen hebben.
maar wegens drukte nu op 1 ste Kerstdag om 22.45 on line gezet........
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een geweldig leuk pakket gekregen! Gefeliciteerd! Mam ook zag ik :-)
    groetjes en aaaaaiiiiiii voor Bjorre
    Francisca en de gestippelde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen heb je gekregen!.
    Ik hop nog even verder naar de andere ruilers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erika, wat een leuke cadeautjes heb jij gekregen.
    Ook hier een geslaagde ruil, mag ik wel zeggen.
    Veel plezier ermee; je kunt voorlopig vooruit :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kreeg ook al van die leuke cadeautjes......
    Ik krijg nu - al lezend - allemaal nieuwe ideeën voor volgende cadeautjes. 😃

    BeantwoordenVerwijderen