donderdag 16 augustus 2018

mixed media

vandaag naar Alinda
daar gaan we weer gezellig bezig met mixed media
een vierkantje van de Action gaan we verven en bestempelen
ik ga vandaag voor de makkelijk en volg het voorbeeld van Juf Alinda
 
 
de ondergrond moet groen

 
de stempel van Art Journey

 
stempelen op tissue papier
inkleuren met verf of potloden ik kies voor verf

 
dan met pot Amsterdam gel medium vast plakken op de canvas


 
een gezellige troep

 
na een lekkere lunch ( warme croissantje) met zelf gemaakte vruchtensap van de vruchten uit Alinda haar eigen tuin / boomgaard ( appel peer en nog een vrucht die ik ben vergeten)
hebben we nog even bij de nieuwe meebewoners  van de boerderij gekeken.

 
dit is het resultaat geworden

 
links boven dus van mij
rechts boven Marjolijn
linksonder Alinda
rechtsonder Jose

 
en omdat het nog zo gezellig is en we nog niet naar huis willen
besluiten we nog een paar ATC te maken
met een pons maak je een perfecte rondje
en dan moet de achterkant versierd worden.


 
ik heb besloten voor het gebruik van embossing poeder
en het stempelen van insecten
zelfs een spin.
( dat vind ik geen lieve beestjes)
ze zijn nog niet helemaal klaar maar vind ze nu al super leuk
dankje Alinda voor weer een gezellige dag


1 opmerking: