zaterdag 6 juli 2019

Ewa i walla


vrijdag morgen vertrokken mijn zus en  ik richting Marjolein   .leintje
we hadden een dubbel gevoel , mama had dit prachtig gevonden, wat we zouden gaan doen.
En nu waren we dus onderweg met ons tweetjes.
het is moeilijk om een balans te vinden .
het dagelijks leven gaat door, wij hebben nog zoveel  verdriet, en toch moeten we ook verder met ons leven ( hoe moeilijk dit ook is)
en daarom gaan we dus ook samen (mijn zus en ik ) naar Marjolein
En in de auto  praten we veel over onze situatie.

uiteindelijk na een auto rit van 1,5 uur komen we op de plaats van bestemming.

we worden vrolijk en warm welkom geheten
een kopje thee is snel gezet.
en dan mogen we  los
ik pas de ene Jurk na de andere Jurk,
af en toe hoor ik Mama tegen me praten, doe die maar snel weer uit.
of deze vind ik mooi.

uiteraard geeft mijn zus ook de nodige kritiek dus dat zit wel goed

ook is de Jurk, die ik al een hele tijd zo mooi vond  daar aanwezig ,
deze Jurk had ik op een foto aan mama laten zien,
als ik toch eens de kans zou krijgen om die een keertje te mogen passen  zei ik toen
 En na een tijdje besluit ik hem  inderdaad te passen.
Hij zit perfect.
Alle Jurken zijn van het merk ewaiwalla.  Uit Zweden
mijn zus past broeken , shirtjes, sjaaltjes.
het is een dag met een lach en een traan.








dit is een van de jurken die ik gepast heb,
 is ook een hele mooie jurk maar niet de jurk die mee naar huis is gegaan

3 opmerkingen:

  1. Ach ja ik snap het, het is ook nog zo vers allemaal! Fijn dat je dit samen met je zus kunt delen. Ben benieuwd wat er allemaal mee naar huis ging :)

    BeantwoordenVerwijderen