maandag 11 maart 2013

Winter perikelen / auto perikelen

vanmorgen naar de fysio. en nog gauw even een boodschapje doen
stap ik uit op de parkeerplaats. komt er een meneer op me af.
 Mevrouw, mevrouw, weet u wel dat u een hele lekke auto band heeft ,de  recher achterband stond op z'n sokken . Ik had het werkelijk waar niet gemerkt met autorijden.
Komt het van gisteren van ons avontuurtje door de gladheid?
of iets anders....  er zit wel een schroef in zo'n 6 kantje. lag die aan de kant vd weg...
Maakt ook niet uit, band is lek.
tja wat doe je dan , dan bel je je lief...
Waar zit je?. en de ANWB verwisseld die ook autobanden?
gelukkig was mijn lief in hetzelfde plaatsje en was binnen 10 minuten  bij me.
Gek he", ik had de thuis breng bandje er al uitgehaald, en heel veel mensen kwamen uit de winkel en gingen in de winkel, maar helpen, nee hoor..... zelfs niemand die vroeg lukt het...

met het reserve bandje naar de garage. gelukkig kon ik direct geholpen worden ook al was het half 12 en lunch pauze. schade 2 nieuwe banden, en een nieuwe uitlaat, die bleek ook lek.
 maar nu kunnen we weer veilig de weg op.
moet ook  morgen cursus bij Cordi, daarover morgen of overmorgen meer...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten