maandag 11 maart 2013

winter perikelen.

zondag hebben we Bo even uit logeren gebracht bij mijn moeder...
omdat mijn schoonmoeder haar verjaardag vierde. en met  huis vol mensen, was het voor Bo wel lekker om uit te logeren te gaan bij mams. En mams vind het geweldig om af en toe een logee te hebben.
Rijden we  smorgens dus de snelweg  A7 op, is het toch glad op de weg.....
we glijden zo weg met de achterkant van onze auto. en maken een mooi rondje 360 graden
2 paaltjes geraakt maar gelukkig valt de schade aan de auto mee. lang leve de grill voor op de auto
Bo zit nog gewoon achter in de kofferbak....  euhh  wat is er gebeurd......grappige snuit.........en wij schieten in de slappe lach.
Gelukkig heeft mijn lief een slip cursus gehad van het werk en de ABS van de auto werkte ook goed.
en zijn we er dus goed vanaf gekomen.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje...wat een mazzel! Ik kan me die stoïcijnse kop van Bo helemaal voorstellen!
    Aaaaaiiiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je een foto van Bo gemaakt? Wat heerlijk dat je er om kunt lachen.

    BeantwoordenVerwijderen