woensdag 9 september 2015

Ecoprint op Katoen

 Ik kon het niet laten ,
als ik door het bos wandel met onze hond kom ik ze tegen
het ene naar het andere mooi blad aan de boom
de Kastanje kleurt al bruin en valt al van sommige bomen die vol in de wind staan.
dus toch nog maar een keertje Ecoprinten op katoen

afgelopen maandag al lappen in de soja gezet
3 liter water met 100 ml Soja melk


kastanjeblad blijft mijn favoriet

 
Geranium en vrouwenmantel
uit schoonmoeders tuin geplukt


 
blaadjes ertussen en oprollen
deze keer  heb ik pitjes katoen,
laken katoen en poplin katoen  gebruikt


 
met katoen touw vastbinden
ik heb ecru garen gebruik,
 gekleurd garen kan afgeven.
 
in een pan op het vuur met een schepje mosdoder

 
en nu minstens 2 uur koken
en dan 24 uur wachten
 
***
 
 

1 opmerking: