woensdag 3 mei 2017

Newfy zaken

maandag neemt vrouwtje me mee in de auto
ik moet vriendjes worden met een andere hondje verteld vrouwtje mij.
we lopen een stukje en dan komt er een hondje aan in de verte
 
 

                    we snuffelen een beetje aan elkaar en onze baasjes kletsen maar door.

he daar heb ik net een plasje gedaan.

 
volgens vrouwtje ben ik heel braaf en heb ik er een vriendje bij.
 
de volgende dag moet ik na ons middag rondje achter het hek
ik mag meestal  wel achter in de tuin ,maar nu moet ik even braaf zijn zegt vrouwtje,
dan komt er een auto met aanhanger 
een vreemde meneer die achter het huis komt,
 ik ben op mijn hoede, moet vrouwtje toch beschermen.
 
 
als de meneer weer weg is heeft hij iets vergeten.
eerst maar eens besnuffelen
 

 
 
o ik weet al wat het is
baas heeft voor mij een uitkijk post gekocht .
nu kan ik de tuin nog beter in de gaten houden.

 

 
pffff, baas en vrouwtje hebben vandaag (Woensdag )weer een verassing voor mij
ik had er al een paar x achter  in de tuin  in gezeten en dan krijg ik lekkers
maar nu namen ze de doggy de luxe mee op onze middag wandeling
 we  maakten een hele lange wandeling  en ik  werd een beetje moe
 dus ging ik zelf in de koekie mobiel
zo noem ik hem want vrouwtje geeft me steeds koekjes als ik erin zit
en zo  laat ik me naar huis rijden...
morgen aan  de fiets  proberen hoor ik vrouwtje tegen baasje zeggen
zie wel wat ze dan weer van plan zijn.
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Nou, je baasjes laten je wel het een en ander beleven. Succes morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een spannend avontuur, zo met je koekiemobiel achter de fiets. En je hebt er een mooie uitkijkpost, kun je alles goed in de gaten houden!
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen