vrijdag 24 november 2017

art journal deel 5 en deel 6

donderdag avond 16 november
 tijd voor deel 5 van de cursus Art Journaling
bij Willy Duit
 
deze x Collage
iets wat heel nieuw voor me is
eerst weer de voorbeelden van de juf
 
 
en nu mogen wij beginnen
Willy leert ons ,
dat je met een leuk behang monstertje ,hele mooie achtergronden kunt maken
toch maar de volgende keer met mijn lief even lang de bouwmarkt .


en dit zijn mijn 2 pagina's geworden
ben er wel tevreden over.

 
ondertussen zit ik thuis ook niet stil en werk in aan mijn quilt
ik heb besloten om hem op de naaimachine te quilten
blijkt nog een hele klus.

 
en gisteravond 23 november het laatste deel van de art Journal groep
de kaft moest nog bewerkt worden
alle geleerde technieken worden toegepast op de kaft
het voorbeeld van de juf

 
mijn werk in uitvoering


 
het resultaat van de cursisten
Marjolijn, Jose, Alinda, Tine en van mijn eigen persoontje

 
het was een zeer leuke cursus en in 2018 willen we graag een vervolg
ben benieuw wat we dan weer gaan maken voor iets leuks.
Junk Journal
 
 


1 opmerking:

  1. Ik vond het super leuk dat jullie er waren en jou verslag steeds terug te lezen :) Je kaft is echt prachtig geworden en je quilt ook!!

    BeantwoordenVerwijderen