zaterdag 4 november 2017

workshop kerst kaarten maken

donderdag avond ,
eigenlijk zouden we deel 5 van de cursus Art journaling hebben
 maar aangezien een andere cursist deze avond niet kon komen hebben we besloten dat we een weekje gaan overslaan, en toen kon er weer iemand niet dus we hebben 2 week pauze van de art journal groep
Maar omdat we het heel jammer vonden dat we niet naar de cursus konden gaan hebben we spontaan besloten om op een vd avonden maar een extra workshop te gaan volgen.
dat is dus workshop kerstkaarten geworden.
ik heb mijn schoonmoeder en moeder meegevraagd, Marjolijn en Jose waren er ook en Willy wist nog iemand die deze cursus wilde volgen dus volle bak

 
schoonmoeder druk bezig met stempelen


 
stempel, inkt. sjabloon
ziet er nu al mooi uit

 
mams druk bezig om inkt aan te brengen

 


 
embossing poeder , ik vond dit een hele mooie techniek
dit wil ik nog wel vaker uitproberen :-)

 
embossing poeder ingekleurd met inkt

 
het eindresultaat
mijn 3 zelfgemaakte Kerst kaarten
Willy bedankt
mijn moeder en schoonmoeder hebben genoten!
 
 

3 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om iets te freubelen en maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om dan even wat anders te doen, samen. Het ziet er gezellig uit. De kaarten zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat jullie genoten hebben, vond het ook erg leuk dat je moeder en schoonmoeder meekwamen!

    BeantwoordenVerwijderen