maandag 14 mei 2018

quiltfestival Luxembourg Deel 1

Mijn lief vroeg aan mij, heb je nog plannen voor Hemelvaart 2018,
want als ik de vrijdag vrij neem, na hemelvaart,
 hebben we een heerlijk lang weekend om met de bus weg te gaan.
Ik zei tegen hem: ja ik weet wel iets leuks . Het Quiltfestival in Luxembourg.
daar komt een expositie van Danny Amazones , zou ik wel heel graag willen bezoeken
maar dat is voor jou dan niet zo leuk.
maar hij vond het geen probleem . ik vermaak me wel was het antwoord
dus gingen wij donderdag 10 mei richting Luxembourg

we vinden een camping in Wilwerwiltz, precies tegenover het gemeindezentrum / Centre Communal
de tentoonstelling is 4 dagen 10-11-12-13 mei,
je kunt een passe partout kopen voor 13 euro en dan alle 4 dagen de exposities bekijken
ik ga direct nog even kijken,  ik heb nog 2 uurtjes voordat ze gaan sluiten en ga naar het Communal Centre
daar heb ik een heel leuk gesprek met  Danny Amazones en zn vrouw maakt deze foto van ons.

 
 dit is het gemeindezentrum /centre Communal  in Wilwerwiltz
 

Kijk en geniet van de quilten van deze bijzondere man





 










 
 


 





1 opmerking: