woensdag 1 mei 2019

Bingo

Op 1 April heeft Art Journey Stempels op hun blog een challenge uitgeschreven
 
 
Het thema van deze maand is door Willy Duit (ja hoe leuk alweer een Willy) uitgekozen en dat is me toch een leuke!! We gaan nl Bingo-en. Hieronder zie je de bingokaart en je mag hieruit kiezen tussen elke willekeurig horizontale, verticale of diagonale lijn van 5 stappen. Dus bijvoorbeeld onder de B zie je staan: Rood, cijfers, blauw, groen en bloemen. Deze 5 stappen moeten in je werk gebruikt worden en natuurlijk met het gebruik van uitsluitend Art Journey stempels. Maar je mag ook  bijvoorbeeld diagonaal onder de O beginnen, dan gebruik je de stappen: letters, pigmentpoeder, gezicht, bomen en bloemen.  Zo heb je dus 27 variaties om uit te kiezen.
 
 
 
 
ik dacht ik doe een gokje
en maakte deze kaart
 
 Stencil, boekpapier, stippen, bomen, vogels

 
en omdat het zo leuk ging besloot ik nog een kaart te maken
 
 letters, vierkantjes, bruin, reizen, vintage

 
en laat ik nou met deze laatste kaart in de prijzen zijn gevallen
een tegoed bon van 10 euro te besteden aan Art journey Stempels
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten